In samenwerking met de opdrachtgever en L’Oréal ontwikkelde PINX een uniek inrichtingsconcept voor TEJO – Dé Kapper. Een concept dat de identiteit van de creatieve Udense salon weerspiegelt én aansluit bij de filosofie van wereldmerk L’Oréal. Ook de uitwerking – van kleur en materialisatie tot meubilair – namen we voor onze rekening.
Van een kappersbezoek een unieke belevenis maken, dat is de gedachte achter het Salon Emotion programma van L’Oréal. Van de ontvangst en de ‘diagnosetafel’ tot de ‘colour bar’, de ‘back bar’ en het daadwerkelijke knippen: bij elk onderdeel van het bezoek hoort een andere emotie. PINX vertaalde de zeven stappen die een klant van TEJO – Dé Kapper doorloopt naar zeven uniek werelden binnen één ruimte.
Een brandingsessie gaf PINX inzicht in de identiteit van TEJO. De uitkomsten vertaalden we naar een inrichting die recht doet aan wie TEJO is. De kernwoorden? Toonaangevend, spraakmakend, verleidelijk, stijlvol en stads. We kozen voor de basiskleuren groen, geel, grijs en zwart, afgewisseld met fraaie houttinten. Het meubilair is volledig op maat gemaakt. Van de balie en de verftafel tot de knipkastjes en de spiegels.
”Wij hadden een droom die wij graag wilden verwezenlijken. Een eigentijdse salon die stads, verleidelijk en toonaangevend is, maar zeker ook heel toegankelijk blijft. PINX Outstanding Interiors heeft onze droom werkelijk gemaakt.”