2 decennia vol creativiteit, groei en verrassende interieurs

Een mijlpaal voor ons team: PINX blaast 20 kaarsjes uit! Wat ooit begon als een creatief idee van onze oprichter Ingrid Janssen, is uitgegroeid tot een toonaangevend interieurontwerpbureau – in de regio én daarbuiten. En dat vieren we graag. Met een compleet vernieuwde merkidentiteit en een gloednieuwe website kijken we met frisse energie naar de toekomst.

Interieurs die prikkelen
In 20 jaar hebben we talloze kantoren, horecazaken en (luxe) woningen voorzien van verrassende interieurs. Onze grootste troef? De mix van creativiteit en bouwkundige expertise. Ingrid was zelf jaren actief in de bouw voordat ze PINX oprichtte en wist zich hiermee al snel te onderscheiden in de interieurwereld. Die bouwkundige kennis is inmiddels breder aanwezig in ons team. Ingrid: “Wij kijken bij onze ontwerpen niet alleen naar merkidentiteit en uitstraling, maar ook naar functionaliteit en praktische uitvoerbaarheid. Bovendien begeleiden we onze klanten in het hele proces. We verzorgen projecten van a tot z, en dat wordt gewaardeerd.”

Groei door de jaren heen
“Dat we met die aanpak zo zijn gegroeid, maakt me zeker trots”, vertelt Ingrid. “Inmiddels werken we met een team van 9 in ons kantoor aan de Loopkantstraat, dat al meerdere keren is uitgebreid met nieuwe ruimten. Dat moest ook wel. Want niet alleen het team werd groter, ook ons archief met alle kleurstalen, stofmonsters en andere materiaalvoorbeelden blijft maar groeien. Doordat we zelf in een ruime en inspirerende omgeving werken, kunnen we onze klanten blijven verrassen. Ja, als je bij ons binnenwandelt, kom je terecht in een creatieve studio waar het altijd bruist van de ideeën”, lacht Ingrid.

Nieuwe merkidentiteit
20 jaar na de oprichting laten we met een nieuwe huisstijl opnieuw zien waar we bij PINX voor staan: eigentijdse, verfijnde en architectonische designs, altijd met de wow-factor. In die zin is er weinig veranderd, zegt Ingrid. “Wij gaan altijd voor unieke ontwerpen en durven daarbij lef te tonen. Maar vanzelfsprekend gaan we met de tijd mee. Ons merk is wat volwassener geworden, en dat zie je terug in onze designs. We realiseren exclusieve interieurs en elk concept is tot in detail afgestemd op de gebruikers. Zowel qua merkidentiteit als qua processen en alles daartussenin. Dat horen we ook terug van klanten, die regelmatig zeggen: ‘Deze ruimte had precies zo moeten zijn!’”

Inspiratievolle jubileumtrip
Een jubileum vier je samen. En het liefst op een plek die creativiteit aanwakkert. Daarom reisden we begin mei met het team naar Bilbao, waar onder andere een bezoek aan het wereldberoemde Guggenheim Museum op het programma stond. Ingrid: “Een perfecte plek om inspiratie op te doen: omringd door bijzondere architectuur, moderne kunst, mooie vormen en verrassende materialen. Naast de nieuwe ideeën die we hier opdeden, was het natuurlijk ook fantastisch om 20 jaar PINX op deze manier met het team te vieren.”

Wij zijn meer dan klaar voor nieuwe succesvolle avonturen. Op naar de volgende mijlpaal!

Nieuws

look.

book

Eigentijdse en verfijnde interieurs, en ruimtes die preciés zo hadden moeten zijn. Daarmee verrassen we telkens weer. Blader door een selectie van onze ontwerpen en ontdek interieurs die inspireren.